Op de Algemene Leden Vergadering (ALV) van 10 december 2010 is er een uitleg gegeven over de nieuwe organisatiestructuur. De organisatiestructuur heeft 5 portefeuilles die logisch zijn samengesteld en kunnen flexibel mee bewegen onder de bestuursleden.
Deze 5 portefeuilles zijn:
- Business:
Communicatie en PR, Sponsoring, VVSV, Personeelsmanagement (beheerders, verenigingsmanager) en Vrijwilligersbeleid en management. - Financiën:
Financiële administratie, Ledenadministratie, Contractenadministratie, Loonadministratie, Stichting Sporthal ’s-Gravenhout en VVE ’s-Gravenhout. - Facilitair:
Onderhoud en Beheer (pand en terreinen), Kantine (barpersoneel en inkoop) en Activiteiten senioren. - Jeugd:
Algemene Jeugdzaken, Activiteiten jeugd, Organisatie (groep) leiders en Toernooicommissie. - Voetbal:
Voetbal technische zaken, Personeelsmanagement (betaalde en vrijwillige trainers), Wedstrijdzaken en Voetbalmaterialen en kledingbeheer.
De komende periode zullen de verantwoordelijke bestuursleden, voor de portefeuille waar zij verantwoordelijk voor zijn, doelstellingen gaan maken. Aan de hand daarvan zullen zij teams gaan samenstellen en mensen zoeken die de omstandigheden kunnen organiseren om de doelstellingen te halen. Nu is dit natuurlijk niet van de één op de andere dag gerealiseerd, maar we zullen met regelmaat terugkomen om eventuele vorderingen te melden. Voor verdere verdieping kan de “Samenvatting Organisatiestructuur SV Nootdorp” worden nageslagen. Wij hopen hiermee een structuur neer te zetten die past bij de ontwikkelingen van SV Nootdorp.
Het bestuur.
Bekijk ook de volgende pdf bestanden: Organigram, beknopte samenvatting organisatiestructuur